zene.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Bat meghatódott

2010.04.28. 17:45 szerzo

Mint azt megirtuk negyven lány egy jópofa videóval lepte meg a születésnapos Batot.

- A Viva tévé előtt kaptam meg dvd-formátumban a csajoktól, és otthon beraktam a lejátszóba, de sajnos nem volt jól felírva, így később tudtam megnézni - kezdte válaszát a BNF tagja.

A BNF fellép a COMET gálán?

- Később felrakták a youtube-ra megnéztem és iszonyatosan jól esett, végig az volt a fejemben, hogy mennyire jófejek a lányok, akik csinálták, és nagyon aranyosak, hogy gondoltak rám.

Legjobban az összeállítás vége tetszett. Zárásként felsoroltak minden közreműködőt, nem gondoltam volna, hogy ennyien közrejátszottak ebben, és ez volt a legmeghatobb, hogy ilyen szép számban gondoltak rám - zárta szavait.

Nézd meg a meglepi videót.

Szólj hozzá!

Címkék: bnf

A bejegyzés trackback címe:

https://bnfzenekar.blog.hu/api/trackback/id/tr331956474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása