zene.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

BNF Nick 13 évesen kezdte

2010.03.13. 05:33 szerzo

BNF Nicket a közelgő álomrandi előtt arról faggatta VIVA műsorvezetője, hogy sikerültek az eddigi randijai és persze arról is, hogy milyen is egy álomrandi!

Mikor volt az első randid? Nehéz volt randira hívni a lányt? Vagy ő hívott?
Nick: Az első randim úgy 13 éves koromban lehetett. 7. osztályos voltam és egy osztálykirándulás során kettesben maradtam egy szobában pont azzal a lánnyal aki nekem akkor már 1 éve nagyon bejött. :) Szóval elég spontán dolog volt, de jött minden magától, ill. egy darabig.. :) Míg valaki be nem nyitott... de gyorsan kizavartuk és beszélgettünk tovább hajnalig. :) A következő randira hívás már aznap este megtörtént :)
 
BNF Nick: az álomrandi könnyen felejthető!Hova mentetek vagy mit csináltatok ezen az első "hivatalos randin"?
Nick: Az ezt követő első randinkon egy kávézóban kötöttünk ki, majd moziba mentünk és kegyetlenül el zsibbadt a kezem a mozi rossz üléseinek köszönhetően :P De persze nem csak ez maradt meg bennem :)

Meglepő képet találtunk a BNF egyik tagjáról

Jól sikerült? Lett folytatása?

Nick: Mindent egybevéve jól sikerült és persze, hogy lett folytatása. Elvileg nem rontottam el semmit... vagy csak jól titkolta. :)

Ha most tehetnéd, mit csinálnál másképp?
Nick: Az első randival kapcsolatban semmit... viszont... :) Na ebbe most nem mennék bele min változtatnék. :D

Volt valaha katasztrofális randid? :)
Nick: Persze! Én a katasztrofális randik híve vagyok :) Tehát több is volt! Volt olyan, hogy megőrültem és alig vártam már, hogy hazamehessek, csak nem akartam túlzottan bunkónak tűnni és megvártam vele a másfél óra múlva induló buszt! :| Buszt azelőtt ennyire még nem vártam. :)

Az igazi BNF-rajongó kedvenc szendvicse

Milyen számodra a tökéletes randi? Hová mennél, mit csinálnál? Meddig tartana?
Nick: A tökéletes randi: egyszerű, gyors és könnyen feledhető!! Hogy mire is értem ezt? Egyszerű, mert bárhol is vagy csak Ő és Te létezel, nincs külvilág! Gyors, mert a napok is perceknek tűnnek! Könnyen feledhető, mert ha utólag belegondolsz, semmire sem emlékszel csak arra, hogy szikrázott valami, de te se tudod, hogy mi!

Szerinted mást várnak mást a lányok és a fiúk egy ideális randitól?
Nick: Teljesen! És pontosítanék! Mert szerintem minden ember mást vár egy randitól... Ettől izgalmas! És akkor mondható "ideálisnak" egy randi, ha utána nem érdekel hova, mikor, hogyan, de mindenképpen VELE akarj találkozni ismét!

Iratkozz fel a BNF rajongói hírlevélre és nyerj dedikált ajándékot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bnfzenekar.blog.hu/api/trackback/id/tr751835937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása