zene.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Túltelhelt a BNF megújult honlapja - mi a véleményed?

2010.05.21. 08:11 szerzo

Nem gondoltam volna, de az indulás után túlterhelt lett a www.bnfmusic.hu! Nagy öröm ez nekünk, mert jó jel! 3 napig töltöttük fel tartalommal Nick-kel, szerintem ez most az ország legtöbb funny, és hasznos információjával rendelkező zenekari oldala - mondta Karló, majd hozzátette:
 
Van még a tarsolyunkban sok kép, csak nem akartuk kitenni mindet azonnal!
 
Este 20.00 órától a BŰNÖS is hallható!

Mi a véleményed a site-ról? Írd meg anyagunk után a topicba.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bnfzenekar.blog.hu/api/trackback/id/tr792018718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mariann199303 2010.05.21. 07:07:32

Nekem nagyon tetszik az oldal!!! Várom már hogy meggyógyuljon.:D

Misaki 2010.05.25. 18:51:43

Őszintén??
letiltani egy honlapot nevetséges... ezen percekig kacagtam xD
Ám az oldalukon nekem a dizi nem annyira jön be :S

krisztike12 2011.06.25. 12:01:11

Engem nem nagyan érdekelnek az ilyen dolgok.

Nekem az a fontos hogy van új.
süti beállítások módosítása