zene.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Nick: "Gondoskodó típus vagyok"

2010.03.30. 18:36 szerzo

Mint tudjátok Nick ma lett 24 éves. Ezen apropóból a legemlékezetesebb szülinapi ajándékról és arról kérdeztük, hogy mit jelent számára ez a nap.

- Mit jelent számora a születésnap?
- Számomra mindig is fontos volt a szülinap, mert mint a legtöbb családban mi is 3an vagyunk testvérek és jó érzés odafigyelni a másik emberre és szintén jó érzés amikor ez visszafelé is igaz :) Felnőttként jobban várom a családtagjaim születésnapját és kevésbé a sajátomat :|Gondoskodó típus vagyok, ezért jobban szeretek adni mint kapni!!

- Hogyan ünnepelsz az idén?
- Bulik terén sohasem tervezek előre semmit, hisz Kos vagyok.. fejjel a falnak :)
Úgyhogy ha lesz egy kis időm, hétvégén összeszedem a csapatot és elmegyünk bulizni valamerre.

-Milyen emlékezetes szülinapi ajándékokat kaptál?
- Most jó zenészhez híven azt kéne mondanom, hogy a szülinapi gitáromnak örültem a legjobban... de hazudnék.. Legjobban húgom ajándékának örültem, mert egyszer piciként rajzolt nekem valamit... és kis hibásan, picit olvashatatlanul ráírta hogy mennyire szeret... :) és azóta is úgy érzem, hogy annál tisztább és őszintébb ajándékot senki se kaphat az életben!

 Iratkozz fel a BNF rajongói hírlevélre és nyerj dedikált ajándékot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bnfzenekar.blog.hu/api/trackback/id/tr541879302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása